| Autor | Zpráva | ||
|---|---|---|---|
| Petr Frolik Profil |
#1 · Zasláno: 7. 3. 2007, 19:50:11
Dobrý den
Chtěl bych si zaheslovat stránky, našel jsem si tohle <? Header("expires: ".GMDate("D, d M Y H:i:s")."GMT") ?> <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <HTML> <HEAD> <TITLE>Zaheslování v PHP</TITLE> </HEAD> <BODY> <form action="zaheslovani.php" method="post"> <input name="heslo" type="password"> <input type="submit" value="ok"> </form> <? if ($heslo==login) echo "Tajný obsah... zobrazí se po vložení správného hesla"; else echo "Normální obsah stránky objevý se bez zadání hesla:"; ?> </BODY> </HTML> Samozřejmě jsem to pozměnil podle svých potřeb, ale když dám v prohlížeči zobrazit zdrojový kód, tak tam to heslo je normálka napsaný? chtěl sem se zeptat jak se to teda dělá Děkuji jsem začátečník :-) |
||
| Eddie Profil |
#2 · Zasláno: 7. 3. 2007, 19:57:42
Samozřejmě jsem to pozměnil podle svých potřeb, ale když dám v prohlížeči zobrazit zdrojový kód, tak tam to heslo je normálka
nemozne aby sa ti zobrazilo if ($heslo==login) skus nieco ako if ($_POST["heslo"]=="tvojeheslo") |
||
| Petr Frolik Profil |
#3 · Zasláno: 7. 3. 2007, 20:15:18
Tak to bohužel nezabralo :-(
|
||
| Alphard Profil |
#4 · Zasláno: 7. 3. 2007, 21:23:15
soubor musí mít příponu *.php
<? nahraď za <?php |
||
| Petr Frolik Profil |
#5 · Zasláno: 7. 3. 2007, 21:43:51
Nějak na to nemůžu přijít. Abych pravdu řekl, tak ani nevím co přesně mám mít mám teď soubot index.html ve kterém mám toto <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">