Autor Zpráva
Tazatel
Profil *
Zajímal by mě váš názor, na to, kolik je v česku "odhadem" php PROGRAMÁTORŮ, a tím nemyslím všechny ty lamy, které umí jenom skriptovat, ale skutečné programátory, programující plně objektově, například různé e-shopy nebo CMS/RS. Taky by mě zajímalo, kolik si může takovýto člověk vydělat, a jestli se může tímto uživit. Předem děkuji...
DJ Miky
Profil
Profesionální programátor musí programovat objektově?
Zahon
Profil
Tazatel
Programátorů je dost, ale firmy stále hledají nové. Uživit se tím dá velmi dobře, alespoň co se tak člověk ptá kamarádů a známých. (Já jsem ještě stále student.) A kolik si může vydělat? 20 000 - hodně? :)
djlj
Profil
tím nemyslím všechny ty lamy, které umí jenom skriptovat
Jak jen mohou, ubožáci!

Tazatel
Určitě jich je dost. Můžeš je třeba zkusit spočítat.
Tazatel
Profil *
To DJ Miky: Hmm, viděl jsi nějakou VELKOU aplikaci dělanou neobjektově? Já ještě ne, ale rád se podívám...
quinux
Profil
Tazatel
A každý profesionální programátor musí zákonitě dělat jen velké aplikace? ;o)

Co se týče platů, tak to je různé a nejen u programátorů. záleží na firmě, na pracovní pozici, délce pracovního poměru, ale i třeba na tom kde ta firma sídlí atd.


Ještě by mne zajímalo proč máš v názvu vlákna "programátor vs. kodér"?
Mastodont
Profil
Tazatel
Třeba Drupal.
Joker
Profil
Tazatel
programátor se pozná tak, že programuje e-shopy nebo CMS? Programátor se pozná tak, že programuje objektově?
To jsou mi věci...

Jinak kolik těch lidí asi tak bude, to si netroufám odhadovat. Už proto, že pokud někdo umí programovat, přejít mezi jazyky není až tak těžké a nikde není dáno, že někdo musí programovat jenom v PHP nebo jenom v něčem jiném.

Každopádně uživit se tím myslím dá velice slušně, nevím o nikom zaměstnaném v IT, kdo by trpěl hladem :o)
Co se týká konkrétní částky, jsem stejného názoru jako Zahon: dvacet tisíc až... hodně :)
Joker
Profil