Autor Zpráva
Tomkorp
Profil *
Zdravím, chci se zeptat jak se řeší v e-shopu odeslání objednávky. Když zákazník odešle objednávku tak se odešle na email té firmě nebo se to řeší nějak jinak?

Díky za odpovědi.
Pavel Prochazka.zde.cz
Profil *
to je uplne fuk jak to napisete......
jen to musi bejt praktike a funkcni. takovy email je sice pekna vec ale tuze neprakticka.... Nejlepsi je ukladat objednavky do databaze na webu, tam se prihlasi zakaznik a vidi co ja kdy to bude doma a majitel e-shopu, zase pekne odkudkoliv muze ridit obchod....:)
nightfish
Profil
Tomkorp
1) uložit do databáze
2) zároveň poslat objednávajícímu potvrzení o objednávce
3) případně poslat notifikaci o nové objednávce provozovateli e-shopu
Tomkorp
Profil *
Aha, takže se to řeší přes administraci webu. Jsem si myslel, že to tak bude.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0