Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Tomkorp Profil * |
#1 · Zasláno: 22. 7. 2007, 16:13:52
Zdravím, chci se zeptat jak se řeší v e-shopu odeslání objednávky. Když zákazník odešle objednávku tak se odešle na email té firmě nebo se to řeší nějak jinak?
Díky za odpovědi. |
||
Pavel Prochazka.zde.cz Profil * |
#2 · Zasláno: 22. 7. 2007, 16:19:56
to je uplne fuk jak to napisete......
jen to musi bejt praktike a funkcni. takovy email je sice pekna vec ale tuze neprakticka.... Nejlepsi je ukladat objednavky do databaze na webu, tam se prihlasi zakaznik a vidi co ja kdy to bude doma a majitel e-shopu, zase pekne odkudkoliv muze ridit obchod....:) |
||
nightfish Profil |
#3 · Zasláno: 22. 7. 2007, 16:27:57
Tomkorp
1) uložit do databáze 2) zároveň poslat objednávajícímu potvrzení o objednávce 3) případně poslat notifikaci o nové objednávce provozovateli e-shopu |
||
Tomkorp Profil * |
#4 · Zasláno: 22. 7. 2007, 16:32:01
Aha, takže se to řeší přes administraci webu. Jsem si myslel, že to tak bude.
|
||
Časová prodleva: 17 let
|
0