Autor Zpráva
Radicz
Profil *
Zdravim všechny,

Jsem začátečník a začal jsem se učit MySQL. Chtěl jsem si udělat script, aby vždy když někdo přijde na stránku se mi zapsalo do databáze jeho IP, ale pokud by přišel znovu aby se nic nestalo z důvodu abych pak tam to jeho IP neměl 1000 x. Pokusil jsem se udělat tento script, ale hlasí mi to :

Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in C:Program FilesprogramyVertrigoServwwwuseri.php on line 20


a script stejně nefunguje...IP se mi zapisuje pořád znovu. Mohl by mi prosím někdo pomoci ? děkuji...


Kod je:

<?php
$server = "localhost";
$login = "root";
$heslo = "**heslo** :)";

$databaze = "moje_sql";
$tabulka = "useri";

$spojeni = mysql_connect($server,$login,$heslo);

$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];

$sql ="SELECT * FROM $tabulka WHERE ip='$ip'";
$pomocna = MySQL_Query($sql);
$pole = mysql_fetch_row($pomocna);

if (!$pole ){
$jmeno = "anonim";

mysql_select_db($databaze, $spojeni);
mysql_query("INSERT INTO $tabulka values ('$jmeno', '$ip')", $spojeni);
}
Radicz
Profil *
oprava v nadpisu má bejt MySQL ( sem se upsal )
nightfish
Profil
$pomocna = MySQL_Query($sql); nahraď za
$pomocna = MySQL_Query($sql) or Die(mysql_error());
a pověz nám, co ti to píše...

anonim
anonym

btw kde se bere obsah sloupce 'jmeno' v db? takhle to vypadá, že se tam vždy uloží "anonim"
Radicz
Profil *
Díky testnu a to že se tam uloží vždy "anonym" u mě "anonim" :) ( za to se stydim ) tak je v pořádku, pak ho budu nahrazovat mam to vymyšlený ;)
Radicz
Profil *
Teď jsem to testnul a ta chyba je pryč teď to ale zase píše "No database selected" a nefunguje vůbec ...nic nezapíše..
djlj
Profil
No database selected
No tak si vem slovník a přelož si to, a podle toho se zařiď. K dispozici ti jsou tisíce témat v této diskusi, kde uvidíš, jak to má být správně…
Radicz
Profil *
Slovník nepotřebuju, a když už jsi sem napsal mohl si alespoň na jedno z těh tisíce témat dát odkaz.
djlj
Profil