Autor Zpráva
Mi24v
Profil *
Zdravím!! Mám stránky na placeném webhostingu, jenže je tam zablokovaná funkce mail(). (kvůli spamerům) Když jsem se poskytovatele ptal na to, proč mi nic nechodí na mail, odpověděl mi asi takhle:

odesílání dat z formulářů prostřednictvím PHP funkce mail() nahraďte např. přepsáním části
kódu na využití standardní smtp služby na portu 25. Bližší návod viz např. Manuál PHP

A teď jsem úplně v pasti... Pomůže mi někdo?
Str4wberry
Profil
Mi24v
A proč neposlechnete poslechnete poskytovatele?
„Bližší návod viz např. Manuál PHP“
Naleznete ho na např. http://cz2.php.net/manual/cs/index.php
Mi24v
Profil *
Hmm... Tak tam jsem byl úplně v pasti...
Str4wberry
Profil
Mi24v
Konkrétněji — http://cz2.php.net/manual/cs/ref.mail.php
Mi24v
Profil *
Ano, tam jsem přesně byl... To mám vytvořit nějakej php.ini, nebo co? Na php jsem úplnej laik!!
domixx
Profil
Takovej poskytovatel by mi mohl tak akorát škrábat záda...
Víc neřekne???
Jinak možná má na mysli změnu direktiv v php.ini, o čemž silně pochybuju... ale pokračuj odkazem (a dotazem na poskytovatele)

PS: mb_send_mail() asi nepomůže... ?
Keilew
Profil
Moje rada je ta, abys okamžitě migroval jinam. Není tvůj problém, že poskytovatel nezvládá vlastní práci a své zákazníky. Můžeš prozradit, o koho jde? Třeba jen na mail, docela by mě to zajímalo... Že to maj bloklý free, to je samozřejmě pochopitelné, ale placení?
P_T_
Profil
Taky by mě docela zajímalo o jakého "poskytovatele" jde.
Jiná věc je, jestli to omezil všem, nebo jen právě tobě z důvodu SPAMování ( i třeba neúmyslného, na špatně ošetřeném php kódu ).
nightfish
Profil
když už jsme u posílání mailů - jde to třeba pomocí phpmaileru (návod) - netřeba si hrát se sockety, stačí použít vysokoúrovňovou třídu, která se o komunikaci pomocí protokolu SMTP postará
Mi24v
Profil *