Autor Zpráva
Zeli
Profil
Chtel bych se zeptat, jak mam pomoci php zablokovat nekomu vstup na stranky - nebo nejlepsi by bylo, kdyby slo nejak zablokovat např. doménu .at ...nebo tak.
Jaka fce mi vypise domenu nejvyssiho radu navstevnika?
mat
Profil
já tedy nejsem na php žádný odborník, ale mám pocit, že zakázat přístup na stránku z určité IP asi není dost dobře možné - technicky asi ano, ale vezmi si, že když mi zakážeš přístup na své stránky z mé ip adresy, můžu se k tobě dostat přes nějakou veřejnou proxy atd. atd.
Nai Dzet Quiv
Profil
Pokud se nemýlím, IP zjistíč takto: $_SERVER["REMOTE_ADDR"].
Honza Hučín
Profil
Dobré řešení je pomocí htaccess, viz
http://tvorba-www.bravepages.com/htakses/azhtakses030.htm
tyrael
Profil *
<?php
//zakazane ip
$disabled_ip = "0.0.0.0";
//ip navstevnika
$ip = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];
//ked su ipcka rovnake tak ukonci skript php :)
if ($ip = $disabled_ip) die();
?>
Anonymní
Profil *
myslim ze by bylo nejlepsi pouzit htaccess.
- rychle
- spolehlive
- lehke
mat
Profil
nic z toho ale neřeší tu možnost, kdy má dotěra, kterého nechceš pustit na web, dynamickou ip nebo využije možnost nějaké proxy mimo rozsah zabanovaných ip...
23k
Profil
Ja sem pouzival jistou dobu toto

BAN na IP
COOKIES
SESSIONS
-------------

Dostane ban na IPcko a rika si ..heh mi dal ban na IP tak pudu pres PROXY a najednou mu to taky nejde. Chytry uzivatel si rekne , urcite mi tam nasadil i COOKIES a vymaze si je. Jenze pokud nezavrel okno tak pracuji i SESSIONS.

-------------

A pokud naky ****** pronikne i skr tento triumvirat, zbyva uz jedine FORUM, KOMENTARE ... jen pro registrovane cleny :) a tam budeme mit prehled.
Zeli
Profil
Ja asi nemuzu zasahovat do htaccess... Ale neslo by to udelat nejak jeste jinak - ja chci totiz zablokovat vsechny lidi ktery jsou pripojeny z domeny *.at

Treba tak, jak to ma sseznam, aby si clovek nemohl zaregistrovat schranku v zahranici.
tyrael
Profil *
v tom pripade :
<?php
//preveri si IP adresu...
$ip = $_SERVER["REMOTE_ADDR"];