Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
kukweb Profil |
#1 · Zasláno: 6. 2. 2008, 07:11:50
Mapa
ahoj, chi na strance udelat takovou mapu a vypocet jak rychle se dostanu z jednoho mista na druhe. mapa je klasicky graf, takze jsou hodnoty -400/0 0/-400 400/0 a 0/400 mam 3 jednotky R - (rychlost: 16 polí/hod.) G - (rychlost: 24 polí/hod.) T - (rychlost: 12 polí/hod.) takze zadam souradnice STARTU treba 50/50 a cile -74/-2 a za jak dlouho tam dojede jednotka treba R vubec netusim jak to resit. Poradi nekdo pls. [8-)] |
||
tiso Profil |
#2 · Zasláno: 6. 2. 2008, 09:29:22
Pythagorova veta...
|
||
suky Profil |
#3 · Zasláno: 6. 2. 2008, 12:03:32
kukweb
Ted ale zalezi jak myslis tech 16 poli/hod, jestli jako hrano jenoho pole nebo jakoli dlouha trasa po jednom poli... |
||
kukweb Profil |
#4 · Zasláno: 6. 2. 2008, 19:38:51
jak daleo to je po jednom poli
|
||
suky Profil |
#5 · Zasláno: 8. 2. 2008, 12:59:30
kukweb
tak tu tvoji odpoved sem nepochopil... |
||
Joker Profil |
#6 · Zasláno: 8. 2. 2008, 15:02:42
tiso
Pythagorova veta... Jen upozorním: Pythagorovou větou vyjde vzdálenost mezi těmi body ve čtvercích. V závislosti na systému hry ale nemusí skutečný počet tahů potřebný na cestu mezi dvěma body odpovídat jejich vzdálenosti. Například pokud se jednotka může pohybovat jen do čtyř směrů, pohyb "šikmo" se musí rozložit na dva tahy. |
||
tiso Profil |
#7 · Zasláno: 8. 2. 2008, 16:40:40
Joker - predpokladal som že to funguje normálne - pohyb po najkratšej trase.
|
||
MacDionisio Profil * |
#8 · Zasláno: 10. 2. 2008, 14:49:11
Tady je skriptík na zisk "délky" cesty :) .. ale nejsem si jist tou "-1" .. nevím jestli se počítá přesun přes pole mezi body a nebo i vstup na cílové pole ..
Kdyžtak smažeš -1 :)) (vyzkoušel to ve hře ;) ) function Presun($BodAX, $BodAY, $BodBX, $BodBY) { if ($BodAX > $BodBX) { $Vzdalenost_1 = $BodAX-$BodBX; } else { $Vzdalenost_1 = $BodBX-$BodAX; } if ($BodAY > $BodBY) { $Vzdalenost_2 = $BodAY-$BodBY; } else { $Vzdalenost_2 = $BodBY-$BodAY; } $Celkova_Vzdalenost = $Vzdalenost_1+$Vzdalenost_2-1; return $Celkova_Vzdalenost; } // Máme 2 body .. A [2,1] B [7,4] // Pro funkci Presun(A_X,A_Y,B_X,B_Y) echo " Celkem musí překonat ".Presun(2,1,7,4)." polí."; |
||
MacDionisio Profil * |
#9 · Zasláno: 10. 2. 2008, 14:50:31
Fuj .. kdyžtak smazat .. dám novej :D
Tady je skriptík na zisk "délky" cesty :) .. ale nejsem si jist tou "-1" .. nevím jestli se počítá přesun přes pole mezi body a nebo i vstup na cílové pole .. Kdyžtak smažeš -1 :)) (vyzkoušel to ve hře ;) ) function Presun($BodAX, $BodAY, $BodBX, $BodBY) { if ($BodAX > $BodBX) { $Vzdalenost_1 = $BodAX-$BodBX; } else { $Vzdalenost_1 = $BodBX-$BodAX; } if ($BodAY > $BodBY) { $Vzdalenost_2 = $BodAY-$BodBY; } else { $Vzdalenost_2 = $BodBY-$BodAY; } $Celkova_Vzdalenost = $Vzdalenost_1+$Vzdalenost_2-1; return $Celkova_Vzdalenost; } // Máme 2 body .. A [2,2] B [7,4] // Pro funkci Presun(A_X,A_Y,B_X,B_Y) echo " Celkem musí překonat ".Presun(2,2,7,4)." polí."; |
||
kukweb Profil |
#10 · Zasláno: 10. 2. 2008, 15:29:37 · Upravil/a: kukweb
jak to udelam, abych mohl mnenit hodnoty prez IMPUT ?
|
||
MacDionisio Profil * |
#11 · Zasláno: 10. 2. 2008, 15:51:11
Tím jsem myslel vzdálenost .. najdi si nějaké souřadnice kam ti jednotka o rychlosti (16polí za hodinu) jde hodinu a pak ty souřadnice zadej do funkce .. :)
čas si kdyžtak už spočítej :) |
||
kukweb Profil |
#12 · Zasláno: 10. 2. 2008, 15:53:21 · Upravil/a: kukweb
takze toto bych mel, pokud jsem zapomel na slusne vychovani
MOC DEKUJI ZA POMOC !!!! http://kukweb.info/akce.php tady to mam. Ted resim problem, jak udelat z toho casu co mam. Rekneme je 12:00 pujdu 60minut Aby to zpocitalo, prijdes ve 13:00 pomohl by mne nekdo jak na to . |
||
MacDionisio Profil * |
#13 · Zasláno: 11. 2. 2008, 15:51:24
Heh .. tak to by si snad mohl zvládnout ne ? :D
// Proměnná z aktuálním časem $Aktualni_cas = Time(); // Cesta $Doba_min_cesty = 5; // (5 minut) $Doba_sec_cesty = $Doba_min_cesty*60; // (5 minut v sekundách) $Prichod = $Aktualni_cas+$Doba_sec_cesty; echo Date("H:i:s", $Prichod); Snad pojede, nezkoušel jsem :)) |
||
Joker Profil |
#14 · Zasláno: 11. 2. 2008, 16:20:59
MacDionisio
$Celkova_Vzdalenost = $Vzdalenost_1+$Vzdalenost_2-1; To ovšem za prvé není vzdálenost těch dvou bodů a za druhé délka cesty mezi nimi to je jen v případě, kdy se jednotka může pohybovat jen do čtyř směrů (tj. nemůže chodit "šikmo") |
||
MacDionisio Profil * |
#15 · Zasláno: 11. 2. 2008, 18:26:38
Joker: ale je to vzdálenost mezi bodem A a bodem B za předpokladu, že se používá posun do čtyř směrů, což u té hry snad i je ;)
Evidentně to tak bude, když s tím souhlasil po "přezkoušení" ;o) |
||
Joker Profil |
#16 · Zasláno: 11. 2. 2008, 20:01:42
MacDionisio
Vzdálenost mezi nimi to není určitě (pokud nemají alespoň jednu souřadnici stejnou) a délka cesty jen v případě těch čtyř směrů. |
||
MacDionisio Profil * |
#17 · Zasláno: 11. 2. 2008, 20:17:22
Fajn .. jsme tedy ve fáze slovíčkaření ? :)
Ano vzdáleností by byla přímka mezi body - využití pravidla pythagorovy věty. A délka cesty je dle informací "zadavatele" správně, tím bych tuhle rozepři kvůli výrazu ukončil ;o) |
||
Polyhedron Profil * |
#18 · Zasláno: 12. 2. 2008, 10:33:10
Ahoj,
dostal jsem se sem víceméně náhodou, "zadavatel" svůj dotaz položil i zde. Zde neuvedl, o jakou hru se jedná, chtěl bych uvést způsob počítání vzdálenosti na pravou míru. Vzdálenosti se skutečně počítají pomocí Pythagorovy věty. Nepamatuji si přesně, jak se jmenuje funkce odmocnina v PHP ani zda PHP podporuje operator ^, nicméně pokud ano, mohlo by stačit tohle :) $vzdalenost = sqrt(($x1-$x2)^2 + ($y1-y2)^2) Polyhedron |
||
kukweb Profil |
#19 · Zasláno: 13. 2. 2008, 23:58:44 · Upravil/a: kukweb
function odmocnina($cislo, $odmocnina=2){
return pow($cislo, 1/$odmocnina); } nebo $vysledek=pow($x,1/3); 3ti odmocnina tak nejak by to melo byt ;) pow je zkrácené power - anglicky mocnina http://programujte.com/index.php?akce=diskuze&kam=vlakno&tema=6598-dru ha-odmocnina- |
||
Aleš Janda Profil |
#20 · Zasláno: 14. 2. 2008, 00:07:38
Polyhedron
PHP operátor ^ podporuje, ale nejedná se o mocninu, ale XOR. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0