Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Minatory Profil |
#1 · Zasláno: 6. 2. 2008, 20:06:31 · Upravil/a: Minatory
Řesím problém s tím jak udělat mapu jako je třeba v ********. Tedy kostičkovanou. Kdo kdy hrál nějakou hru Chrise Sawyera tak ví o čem mluvím.
Tedy něco ve víše označeném stylu. Potřebuji vyřešit to, jak dosadit budovy na přesně dané čtverečky - tedy spíše když mám budovy a všechny jejich vlastnosti uložené v databázi. |
||
Kalby Profil |
#2 · Zasláno: 6. 2. 2008, 20:28:29
nejspis nejak prs GD, ale s timhle nemam zkusenosti, vim urcite ze bych to neresil vubec pres PHP
|
||
suky Profil |
#3 · Zasláno: 6. 2. 2008, 20:43:02
Minatory
K cemu to ma jako slouzit? |
||
Filips Profil |
#4 · Zasláno: 6. 2. 2008, 20:59:10
suky
Myslím že to ti může být jedno k čemu to potřebuje. |
||
Kalby Profil |
#5 · Zasláno: 6. 2. 2008, 21:00:35
myslim si ze nemusi, jestli to nechce dávat na web nemá cenu to dělat v php
|
||
Joker Profil |
#6 · Zasláno: 6. 2. 2008, 21:01:30
Jéé, (Open?) Transport Tycoon Deluxe :-)
Jak bych to asi řešil: - Čtverečky dané velikosti, pro které by byla nakreslená i grafika (tzn. obrázky velikosti těch čtverečků) - Každý typ grafiky by měl přiřazené číslo či symbol (v původním TrTycoonu na to byl myslím vyhrazený 1 bajt, takže v jedné hře mohlo být až 256 různých grafických symbolů) - Vytvoří se herní mapa o určitých rozměrech (v původním TrTycoonu to tuším bylo 256x256, OpenTTD může mít mapy až 8192x8192, kdyby to teda nějaký počítač výkonově utáhl :-) ), kde na místě každého políčka bude číslo terénu, který na daném místě je. - Potom vykreslení: dva vykreslovací cykly (souřadnice Y a X), ve kterých se vždycky přečte ze "zdrojové- symbolické" mapy bod o souřadnicích [x,y], vezme se obrázek odpovídající danému symbolu a umístí se do "cílové- grafické" mapy na souřadnice [x*a, y*a], kde a je strana jednoho políčka mapy v pixelech |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0