Autor Zpráva
Minatory
Profil
Řesím problém s tím jak udělat mapu jako je třeba v ********. Tedy kostičkovanou. Kdo kdy hrál nějakou hru Chrise Sawyera tak ví o čem mluvím.



Tedy něco ve víše označeném stylu. Potřebuji vyřešit to, jak dosadit budovy na přesně dané čtverečky - tedy spíše když mám budovy a všechny jejich vlastnosti uložené v databázi.
Kalby
Profil
nejspis nejak prs GD, ale s timhle nemam zkusenosti, vim urcite ze bych to neresil vubec pres PHP
suky
Profil
Minatory
K cemu to ma jako slouzit?
Filips
Profil
suky
Myslím že to ti může být jedno k čemu to potřebuje.
Kalby
Profil
myslim si ze nemusi, jestli to nechce dávat na web nemá cenu to dělat v php
Joker
Profil
Jéé, (Open?) Transport Tycoon Deluxe :-)

Jak bych to asi řešil:
- Čtverečky dané velikosti, pro které by byla nakreslená i grafika (tzn. obrázky velikosti těch čtverečků)
- Každý typ grafiky by měl přiřazené číslo či symbol (v původním TrTycoonu na to byl myslím vyhrazený 1 bajt, takže v jedné hře mohlo být až 256 různých grafických symbolů)
- Vytvoří se herní mapa o určitých rozměrech (v původním TrTycoonu to tuším bylo 256x256, OpenTTD může mít mapy až 8192x8192, kdyby to teda nějaký počítač výkonově utáhl :-) ), kde na místě každého políčka bude číslo terénu, který na daném místě je.
- Potom vykreslení: dva vykreslovací cykly (souřadnice Y a X), ve kterých se vždycky přečte ze "zdrojové- symbolické" mapy bod o souřadnicích [x,y], vezme se obrázek odpovídající danému symbolu a umístí se do "cílové- grafické" mapy na souřadnice [x*a, y*a], kde a je strana jednoho políčka mapy v pixelech

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0