Autor Zpráva
david 4657
Profil *
Ahoj všem,

prosím o radu - trápím se nad tím už několik dní...

jsem učitelem na střední škole a chtěl bych si udělat databázi známek a zkoušek online. Vím že existují aplikace jako moodle v menším, ale už jsem se do toho pustil tak co :)

všechno mi funguje, teď bych chtěl mít jen výběr za celý rok...

mám tabulku s výsledky písemek
- id_pisemka
- id_zak
- znamka

seznam písemek
- id_pismenka
- a další věci o písemce, zadání a tak....

seznam žáků
- id_zak
- a další věci...

a teď si chci udělat kompletní hodnocení....

takže si udělám tabulky

zebricek
- id_zebricek
- jmeno (hodnocení pololetí, hodnocení roku, měsíce.... )

zebricek_bodovani (některé písemky jsou za víc, takže při importu nastavím hodncoení)
- id_bodovani
- jmeno (zkoušení, čtvrtletka)
- pocet_zapocitanych (viz dale)
- 1 (5,10)
- 2 (4, 9)
- 3
- 4
- 5

takže pro zkoušení za 1 dostane 5 bodů, ale pro čtvrtletku deset.... bodování je docela dost

zebricek_pisemky (tady nastavim jaká písemka si podle čeho boduje)
- id_pisemka
- id_bodovani



A co teď? teď chci ty data nějak vytáhnout :) Ještě sem si to zpestřil tim, že se bude počítat třeba jen 5 zkoušení (nejlepších) a 4 čtvrtletky (všechny....)


nějak se mi z toho stává šílenej bastl z dotazů...

mohl by mi prosím někdo poradit? Hlavně nevím jak vyřešit to omezení počtu písemek započítaných do hodnocení



díky moc
David....
BetaCam
Profil
No je to moc pěkné, ale co chceš mít vlastně na výstupu??
TSD
Profil *
Nikdo ti neporadí, pokud přesně nezformuluješ, co vlastně chceš. V tabulkách jsem se zorientoval, až na zebricek jsem pochopil účel, ale jak má vypadat výstup, netuším.

Kromě toho na databáze je tady extra kategorie.
TSD
Profil *
chjo
david 4657
Profil *
mno nejde ani tak o databáze jako o ten algoritmus - to je spíš programování... :)


co chci...

tabulku kde bude