Autor Zpráva
bach1
Profil *
Jak odeslat data formuláře do souboru?
Mám následující problém potřebuju umět z web rozhraní zadat parametry , které potřebuju načítat do php

např. do formuláře potřebuju zadat např. čidlo1 - nějaký název1
čidlo2 - nějaký název2
čidlo3 - nějaký název3

po zadání názvů potřebuju , aby se to uložilo do souboru např definice.php a to nějak takto:
$line1="nějaký název1";
$line2="nějaký název2";
$line3="nějaký název3";

potřebuju prostě umět měnit web formulářem definiční soubor definice.php

Děkuji za reakce.
Adam Zábranský
Profil
bach1
Podle mě by bylo mnohem lepší měnit to pomocí databáze.
Hooonza
Profil
Jetli těch údajů nemá být moc, tak fopen vytvoří soubor nebo jej otevře k zápisu, fwrite data zapíše, fread bude umět v otevřeném souboru číst, fclose ho pak zavře.
bach1
Profil *
Jsem začátečník , tak bych rád , kdyby mi někdo hodil příkladek na to co bych potřeboval......
Děkuji za ochotu....
Hooonza
Profil
Opravdu záleží na tom, co konkrétně od toho čekáš. Úplně jednoduše a přesně pro tvůj příklad jde např. toto:

<?php

$cidlo1 = 'nějaký název1';
$cidlo2 = 'nějaký název2';
$cidlo3 = 'nějaký název3';
$soubor = 'definice.php';
$new_line = "';\n";

$write = "\n" . '$line1=\'' . $cidlo1 . $new_line . '$line2=\'' . $cidlo2 . $new_line . '$line3=\'' . $cidlo3 . $new_line;

$fp = FOpen ($soubor, "w");
FWrite ($fp, '<?php'.$write.'?>');
FClose ($fp);
?>

Jestliže se ty údaje mají zapisovat z nějakého formuláře, potom by bylo potřeba ještě blíže upřesnit, kdo ty údaje vyplňuje. Vymyslet tam (např. do názvu souboru definice.php) ještě nějaké ID (např. ID-definice.php, ID by mohla být např. nějaká kombinace datumu a času + náhodného čísla, která by se vygenerovala už při vstupu návštěvníka na stránky s formulářem a předávala by se dál), aby se nemíchaly a nekazily údaje při současném vyplňování více návštěvníky najednou.
$soubor = $ID.'-definice.php';
bach1
Profil *
Děkuji tohle mi úplně stačí........
Děkuji za nakopnutí: mám to takhle: