Autor Zpráva
coe
Profil *
Zdravím,

Nevím jak jsem to měl pojmenovat, tak když tak upravit..

Vlastním www stránku v php a chtěl bych udělat funkci .. Když bude někdo chtít propagovat můj web, aby si vyplnil ve formuláři svoje udaje a hned po té mu přišel e-mail s jeho reflinkem.. když někdo se přes jeho reflink dostane na můj web aby mu to započítalo +1 bod do tabulky na webu...

Nevím jak tohle uděla jsem začátečník .. tak bych byl rád kdyby mi někdo dokázal třeba pomoct nebo udělat

děkuji ..
ninja
Profil
1. Co je reflink? Odkaz s identifikatorem partnera?
2. Proc posilani pres email a ne rovnou zobrazeni?
3. Na co mi budou nejake body?
coe
Profil *
ninja

Chci udelat takovou soutez kdo privede nejvice uzivatelu na muj web vyhraje financni odmenu nebo nejakou vecicku
ninja
Profil
V tom pripade:
1. Pro kadeho uzivatele vygenerovat nejaky kod (klidne jeho id z DB).
2. V pripade prichodu uzivatele na vase stranky s GET parametrem napriklad ref=123:
3. Navstevnikovi ulozit cookie s identifatorem pro jeho oznaceni a zamezeni opetovneho pripocteni bodu (pokud tak pravidla nastavite).
3. Ulozit si jeden bod u uzivatele s id 123
4. Presmerovat na stejnou stranku bez parametru ref=123.
BetaCam
Profil
ninja
3. Navstevnikovi ulozit cookie s identifatorem pro jeho oznaceni a zamezeni opetovneho pripocteni bodu (pokud tak pravidla nastavite).

Problem je v tom, že človek kterej to bude chtít obejít to obejde behem par vteřin a naťuká si bodů kolik bude chtít.
ninja
Profil
BetaCam: Ano, zde je samozrejme otazka jak masivni reseni chci nasadit. Protoze cim bude spolehlivejsi, tim bude i nakladnejsi . Musi se tedy najit nejaka optimalni rovnovaha.

Ani Googlu v Adwords a Adsense neodfiltruji vsechny podvodne klikani. Navic s velikosti systemu se zjednodusuje odhaleni podvodu, takze Google ma jednodussi praci (ma proste vetsi statisticky vzorek pro sledovani chovani).

A jak tedy zamezovat podvodum?