Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
coe Profil * |
#1 · Zasláno: 4. 9. 2008, 21:40:25
Zdravím,
Nevím jak jsem to měl pojmenovat, tak když tak upravit.. Vlastním www stránku v php a chtěl bych udělat funkci .. Když bude někdo chtít propagovat můj web, aby si vyplnil ve formuláři svoje udaje a hned po té mu přišel e-mail s jeho reflinkem.. když někdo se přes jeho reflink dostane na můj web aby mu to započítalo +1 bod do tabulky na webu... Nevím jak tohle uděla jsem začátečník .. tak bych byl rád kdyby mi někdo dokázal třeba pomoct nebo udělat děkuji .. |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 4. 9. 2008, 22:14:58
1. Co je reflink? Odkaz s identifikatorem partnera?
2. Proc posilani pres email a ne rovnou zobrazeni? 3. Na co mi budou nejake body? |
||
coe Profil * |
#3 · Zasláno: 4. 9. 2008, 22:32:45
ninja
Chci udelat takovou soutez kdo privede nejvice uzivatelu na muj web vyhraje financni odmenu nebo nejakou vecicku |
||
ninja Profil |
#4 · Zasláno: 4. 9. 2008, 23:41:11
V tom pripade:
1. Pro kadeho uzivatele vygenerovat nejaky kod (klidne jeho id z DB). 2. V pripade prichodu uzivatele na vase stranky s GET parametrem napriklad ref=123: 3. Navstevnikovi ulozit cookie s identifatorem pro jeho oznaceni a zamezeni opetovneho pripocteni bodu (pokud tak pravidla nastavite). 3. Ulozit si jeden bod u uzivatele s id 123 4. Presmerovat na stejnou stranku bez parametru ref=123. |
||
BetaCam Profil |
#5 · Zasláno: 5. 9. 2008, 00:38:02
ninja
„3. Navstevnikovi ulozit cookie s identifatorem pro jeho oznaceni a zamezeni opetovneho pripocteni bodu (pokud tak pravidla nastavite).“ Problem je v tom, že človek kterej to bude chtít obejít to obejde behem par vteřin a naťuká si bodů kolik bude chtít. |
||
ninja Profil |
#6 · Zasláno: 5. 9. 2008, 09:48:11
BetaCam: Ano, zde je samozrejme otazka jak masivni reseni chci nasadit. Protoze cim bude spolehlivejsi, tim bude i nakladnejsi . Musi se tedy najit nejaka optimalni rovnovaha.
Ani Googlu v Adwords a Adsense neodfiltruji vsechny podvodne klikani. Navic s velikosti systemu se zjednodusuje odhaleni podvodu, takze Google ma jednodussi praci (ma proste vetsi statisticky vzorek pro sledovani chovani). A jak tedy zamezovat podvodum? Ukladat vsechny dostupna data o navstevnikovi (ip, user agent, jeho pohyb - alespon hloubka a cas na strankach, atd.). Tyto data pak agregovat dle referencnich ID a hledat neobvykle vzory. |
||
Časová prodleva: 16 let
|
0