Autor Zpráva
paket
Profil *
Ahoj, hledam cely den na googlu a proste nemuzu najit poradny navod nebo skript
jak vytvorit convert videa do flv formatu za pomoci PHP. Na serveru mam
Windows.

Nemate nejaky zkusenosti stim? Nejaky clanky neco?

DEKUJU MOC PREDEM!!
havs
Profil
Na to bude phápko krátké, spíš program - konvertor s podporou příkazové řádky a spouštět ho přes exec, tuším.
Flv je, myslím, parketa Flashe, video se musí zabalit do kontejnéru (rozhraní) kterému bude flash rozumět a příp. překomprimovat do internetové velikosti.

možná:
http://bauer.paparazzi.cz/2008/05/pevod-vide-jednodue-ffmpeg.html
...je to součást balíku: Internet Video Converter (třeba na slunecnici) - možná v něm bude víc.
Shneck
Profil *
Do vyhledávače si zadej to FFMPEG a najdeš odpověď. Já teda taky nejsem nějakej odborník a taky sem to našel asi předevčírem. Ze všech stránek co jsem shlédl, jsem vydedukoval, že se jedná o konvertor, kterej ale neni nijak spustitelnej a pracuje se s nim přes příkazovej řádek. Dá se stáhnout i verze pro PHP, ale zase tam je průser pro většinu lidí, protože málokdo má zaplacenej hosting, kde si může libovolně doinstalovávat nové funkce (což tohle vyžaduje). Prostě musíš mít vlastní servr a doinstalovat. Jinak to umí dělat náhledy z videí (zadáš číslo rámečku a z toho ti to udělá náhled), vypíše délku videa, spočítá počet rámečků videa, převádí hodně běžných formátů do FLV (nevim jestli funguje i naopak, ale vypadá to, že asi jo) a prostě to umí strašně moc věcí... Průměrně schopnej PHP programátor by s tím mohl vytvořit další Youtube...Problém je ale pořád v tom, že freehostingy FFMPEG nemaj a ani neumožňujou dodatečnou instalaci. Nadruhou stranu se jim ale nedivim, protože by se pak roztrhl pytel s lidma co si stáhnou hotovej skript (napodobeniny youtubu) a zahltí jim během tejdne veškerej volnej prostor.
peta
Profil