Autor Zpráva
licar
Profil *
Ahojte.
Hladam PHP editor alebo IDE, ktore by ulahcovalo pisanie kodu a pouzivanie tried. Je ich samozrejme niekolko aj som ich vyskusal vela, ale ziaden z nich nema podporu autoload .. cize autodetekcie tried.

Myslim to tak, aby pri pisani kodu mi "nasepkavalo" clenske metody a premenne jednotlivych tried, ktore su k dispozicii.
Alebo existuje nejake IDE, kde si zvolim adresar, kde su ulozene vsetky triedy a potom pri pisani nasepkava z toho adresara ?
...pretoze sa nakoniec stale dopracujem k PSPadu.. :(
RAmses
Profil
Já osobně používám PHPDesigner 2008, určitě bys pochodil i s Eclipsem, ale ten mi připadá dost náročný.
radas
Profil *
Já osobně používám PHPDesigner 2008“ jsem student mě se snim taky pracovalo dobře ale nemam na to abych si ho mohl platit, mi se osvětčil pspad ale mam s ním problém že mi neformatuje kod, prostě při větších souborech se hryzne..
srigi
Profil
PDT, momentalne najlepsi free editor pre PHP. Bohuzial bezi pod Javou, takze bezne zozerie 100 a viac MB RAM. Ale pri dnesnych cenach RAM je to aj tak irelevantne. Odkaz na stiahnutie (tahaj all-in-one balicek).
licar
Profil *
RAmses: A pouzivas aj _autoload ? alebo v kazdom php subore mas cesty k triedam, ktore budes pouzivat v danom skripte ?
licar
Profil *
srigi nemusi byt free. Mne ide o to, aby som mal vzdy k dispozicii "nasepkavanie", ktore triedy a ich metody mozem pouzit. A to aj vtedy, ked v php subore na zaciatku mam autoload a nie vypis jednotlivych suborov, v ktorych su definicie tried.
srigi
Profil
licar
Mne ide o to, aby som mal vzdy k dispozicii "nasepkavanie"

PDT to ma, vsak vyskusaj. Je len potrebne vzdy vytvorit projekt a v nom mat nahadzane php subory. Mimo projekt nasepkavanie nefunguje.
DoubleThink
Profil *
A to aj vtedy, ked v php subore na zaciatku mam autoload
PHPDesigner používám taky, __autoload neumí. To ale až tak nevadí, našeptávání parsuje všechny scripty z projektu, ať už jsou nalinkované nebo ne.
BetaCam
Profil