Autor Zpráva
anonym0070
Profil
Ahojte lidi,
jsem v tomto oboru amatér... Dal jsem přes ftp na web template. Hotovo a jdu to obhlédnout na web: hází mi to furt erory... Web je zde: http://vyzkouset-rt.xf.cz/ a erory: Warning: main(_mysql.php): failed to open stream: No such file or directory in /3w/xf.cz/v/vyzkouset-rt/index.php on line 2

Warning: main(): Failed opening '_mysql.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /3w/xf.cz/v/vyzkouset-rt/index.php on line 2

Warning: main(_settings.php): failed to open stream: No such file or directory in /3w/xf.cz/v/vyzkouset-rt/index.php on line 3

Warning: main(): Failed opening '_settings.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /3w/xf.cz/v/vyzkouset-rt/index.php on line 3

Warning: main(_functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /3w/xf.cz/v/vyzkouset-rt/index.php on line 4

Warning: main(): Failed opening '_functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /3w/xf.cz/v/vyzkouset-rt/index.php on line 4

Pár jich tam ještě je... Stránka není zdaleka celá je tak z 20%...
Díky za rady
ninja
Profil
mas spatne cesty k includovanym php souborum.
anonym0070
Profil
aha a jak je mám "přesměrovat"

díky za odpověď
nightfish
Profil
aha a jak je mám "přesměrovat"
nemáš nic přesměrovávat
nahraj všechny uvedené soubory (_mysql.php, _settings.php, _functions.php, ...) do adresáře, ve kterém je index.php
anonym0070
Profil
a ty soubory mám stáhnot kde? já je nikde nemám...
nightfish
Profil
jeden by řekl, že buď budou v té šabloně, nebo tam bude soubor, ve kterém bude napsán "návod" jak je získat nebo vytvořit
anonym0070
Profil
ok je tam READ ME! je tam nějakej webspell nebo co je to německy (nejspíš) co já neumím.
Plaváček
Profil
anonym0070

Tak za tři čtyři měsíce se dá němčina naučit, to zvládneš.
BetaCam
Profil
anonym0070
ok je tam READ ME! je tam nějakej webspell nebo co je to německy (nejspíš) co já neumím.