Autor Zpráva
Holyday
Profil
Mám trošku zvláštní dotaz. Mám katalog odkazů a při každé OUT návštěvě (kliknutí na odkaz v katalogu) a IN návštěvě (kliknutí na odkaz na webu, který je v katalogu - tento odkaz obsahuje REF ID webu pro ověřování...) ji zapíšu do databáze a vypočítávám "IN/OUT rate" - tj. body určený poměr mezi IN a OUT návštěvami.

Při OUT návštěvách přepočítávám body následovně:
if($in==0) {$inout_rate = 0;}
// OUT netestuji, protože je jasné, že 0 teď již není
else {$inout_rate = ($in / $out) * 1000;}


Při IN takto:
if($out==0) {$inout_rate = 1000 + ($in * 1000);}
// IN netestuji, protože je jasné, že 0 teď již není
else {$inout_rate = ($in / $out) * 1000;}


Celé by se to podle mě ovšem dalo řešit spravedlivěji, nenapadá vás jak? :)
ninja
Profil
Nejak nechapu vyznam vaseho in/out pomeru. Co mi rika? Chapal bych informaci a popularnosti zapisu, pripadne o mire prokliku z katalogoveho listu a na vlastni odkaz (cilovy web), ale toto?
Holyday
Profil
ninja
Samotnému návšětvníkovi neřekne nic, ale v primárním způsobu řazení odkazů ovlivní jeho pozici. Jinými slovy, čím více bodů, tím výše se bude zobrazovat. Samozřejmě návštěvník má možnost třídit i odkazy jiným způsobem - podle názvu popisku, titulku, data přidání, atp.

Samotný IN/OUT rate se snáží věc řešit jinak než počítání jenom IN, nebo jenom OUT.
= Chci, aby web, který dostal 25 návštěvníků a neposlal nic byl umístěn hůře než ten, který také dostal 25 návštěvníků, ale poslal jich 10.

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm: