Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
Holyday Profil |
#1 · Zasláno: 21. 11. 2008, 14:14:43
Mám trošku zvláštní dotaz. Mám katalog odkazů a při každé OUT návštěvě (kliknutí na odkaz v katalogu) a IN návštěvě (kliknutí na odkaz na webu, který je v katalogu - tento odkaz obsahuje REF ID webu pro ověřování...) ji zapíšu do databáze a vypočítávám "IN/OUT rate" - tj. body určený poměr mezi IN a OUT návštěvami.
Při OUT návštěvách přepočítávám body následovně: if($in==0) {$inout_rate = 0;} // OUT netestuji, protože je jasné, že 0 teď již není else {$inout_rate = ($in / $out) * 1000;} Při IN takto: if($out==0) {$inout_rate = 1000 + ($in * 1000);} // IN netestuji, protože je jasné, že 0 teď již není else {$inout_rate = ($in / $out) * 1000;} Celé by se to podle mě ovšem dalo řešit spravedlivěji, nenapadá vás jak? :) |
||
ninja Profil |
#2 · Zasláno: 21. 11. 2008, 14:38:50
Nejak nechapu vyznam vaseho in/out pomeru. Co mi rika? Chapal bych informaci a popularnosti zapisu, pripadne o mire prokliku z katalogoveho listu a na vlastni odkaz (cilovy web), ale toto?
|
||
Holyday Profil |
#3 · Zasláno: 21. 11. 2008, 14:57:28
ninja
Samotnému návšětvníkovi neřekne nic, ale v primárním způsobu řazení odkazů ovlivní jeho pozici. Jinými slovy, čím více bodů, tím výše se bude zobrazovat. Samozřejmě návštěvník má možnost třídit i odkazy jiným způsobem - podle názvu popisku, titulku, data přidání, atp. Samotný IN/OUT rate se snáží věc řešit jinak než počítání jenom IN, nebo jenom OUT. = Chci, aby web, který dostal 25 návštěvníků a neposlal nic byl umístěn hůře než ten, který také dostal 25 návštěvníků, ale poslal jich 10. |
||
Časová prodleva: 15 let
|
0