Autor Zpráva
petr_svetr
Profil *
Zde jsem si napsal pro pozdejsi pouziti pexeso (ajax). Ma to mouchy a jednou z nich je, ze mi tam bezi odpocet ubehleho casu v js. Ten pak ve finale skrtnu a nahradim ho tim co mi vrati php (od aktualniho casu odectu cas zacatku, ktery byl zapsan pri stratu hry) - at delam co delam, vzdycky mi server vrati o par vterin vice, nez co ukazoval js. Nemate nekdo tucha, cim to - pripadne jak to kompenzovat? Ja s necim takovym nemam zkusenosti... (mozna jsem to precejen mel delat ve flashi).

Diky,
P.
Leo
Profil
No on prenos prohlizec - server nejakou dobu trva... Leo
petr_svetr
Profil *
jj, ale i v pripade, ze mi firebug nameril cca do 300 ms posledni nasup dat, cas je posunut o n krat vice. Asi se budu muset spolehnout na spravnost casu daneho js (a nebranit se podvrhnuti jineho casu).
v6ak
Profil
No nevím, jak ten skript přesně vypadá, ale co takhle si stáhnout čas ze serveru před začátkem počítání?
bohyn
Profil
jj, ale i v pripade, ze mi firebug nameril cca do 300 ms posledni nasup dat, cas je posunut o n krat vice. Asi se budu muset spolehnout na spravnost casu daneho js (a nebranit se podvrhnuti jineho casu).
firebug ukazuje jen cas stahovani, ne cas vykreslovani, spousteni scriptu a odesilani zpet na server. Pres AJAX muzes odeslat na server pozadavek ktery zaznamena cas cataku hry (treba pri kliknuti na prvni obrazek) a po ukonceni opet odesle dotaz na server. treba hra.php?action=start a hra.php?action=stop. Vysledek by mel byt presnejsi, ale porad ne stejny.
petr_svetr
Profil *
Diky vsem.

Chodi to tak, ze js pocita jen sekundy od vygenerovani pexesa (odpocet je nastaven tesne za vypisem tabulky s pexesem). To vygenerovani obsahuje i zapis do dtb s casem generovani. Po ukonceni hry se vezme cas zacatku z dtb a odecte se od aktualniho casu - tim ziskam opet ubehly cas - a ten je jiny :) Asi se na to vyprdnu a udelam to tak, ze kdyz bude cas plus minus 5 sec stejny, necham ten co dal js, jinak dam ten co jsem ziskal ze serveru (tim ochranim podstrceni nizsiho casu).

Souhlas?

Vaše odpověď

Mohlo by se hodit


Prosím používejte diakritiku a interpunkci.

Ochrana proti spamu. Napište prosím číslo dvě-sta čtyřicet-sedm:

0