Autor Zpráva
hal_sk
Profil
Zdravim.
Som začiatočník.
Mam jeden (ne?)problém. Spravil som taký web, na ktorý sa prihlasujú 2 tipy userov (student, ucitel).
Učitelovi sa zobrazí sekcia stránky pre zapisovanie známok študentom. Avšak tu sa to komplikuje.
Tomu učitelovi sa najprv zobrzí "sekcia1_vyber.php" v ktorom je zoznam študentov, v ktorom si vybere jednoho, ktorého chce známkovzaať.
Keď si jednoho vyberie, tak sa zobrzí "sekcia2_znamkuj.php" s formulárom kde učiteľ vyberie parametre známky pre študenta.
Keď formulár odošle, tak sa zobrazí ďalšia, "sekcia3_over.php", kde svoju novú známku pre študenta overí (preview) a potvrdí jej zapísanie.

A mňa by zaujímalo, že ako by sa dal ten pohyb medzi sekciami pre učiteľa nakódovať elegantnejšie, lebo to čo som spravil ja sa mi zdá dosť ťažkopádne. Vypadá to nejak takto:

Všetko sa odohráva na "index.php", kde je určitý DIV, do ktorého sa includujú tie sekcie, buď na základe kliknutia na odkaz ('index.php?akcia=znamkuj'), alebo po odoslaní formulára.
Realizujem to pomocou podmienok:

if ($_SESSION['user']=="student"):
 include ('sekcia0_student.php'); // ak sa prihlasi student

elseif ($_SESSION['user']=="ucitel" AND empty($_REQUEST['akcia']) AND empty($_GET['hidden'])):
 include ('sekcia1_vyber.php'); // vybere sa student pre oznamkovanie

elseif ($_SESSION['user']=="ucitel" AND $_REQUEST['akcia']=="znamkuj"):
 include ('sekcia2_znamkuj.php'); // formular  na znamkovanie

elseif ($_SESSION['user']=="ucitel" AND $_GET['hidden']=="mame_vybrane" AND empty($_REQUEST['akcia'])):
 include ('sekcia3_over.php'); // preview co sme zadali do formulara
endif;


Ako vidíte je to dosť ťažkopádne, lebo pre zobrazenie sekcií je traba uričť aj premenné ktoré majú ostať prázdne pre splnenie podmienky, aby nedošlo k includnutiu viacerých sekcií naraz. Ako sa to zvykne robiť?
blaaablaaa
Profil
switch ($_SESSION['user']) {
   case "student": {
      include ('sekcia0_student.php');
      break;
   }
   case "ucitel": {