Autor Zpráva
Tomb
Profil
Ahoj,
v PHP jsem zatím úplný laik, tak bych potřeboval pomoct.

Mam formulář a posílám si ho na mail. Jedno z polí formuláře ovšem nemusí povinně všichni vyplnit a pokud zůstane prázdné, potřebuju, aby se proměnná $vychodni rovnala něčemu jinýmu než když se pole vyplní.

Napsal jsem to takhle:

if ($nazev_sousedni_vychod!="")
{
$vychodni = "<tr><td colspan=\"4\" style=\"color: Green;text-align: left;font-size: 10px;padding-top: 5px;padding-bottom: 5px;padding-left: 20px;\">Sousední stanice - vychod:</td></tr><tr><td style=\"width: 70%;font-weight: bold;padding-left: 0px;text-align: left;vertical-align: middle;padding-bottom: 2px;padding-top: 5px;\" colspan=\"4\"><u>$nazev_sousedni_vychod</u>, $vzdalenost_sousedni_vychod vzdálená, $povoz_vychod</td></tr>";
}
else
{
$vychodni = "";
}


$nazev_sousedni_vychod je to pole z formuláře ( $nazev_sousedni_vychod = $_POST['nazev_sousedni_vychod']; )
$vychodni je pak použita ve zprávě, která se odesílá pomocí fce mail, ale boužel pod touto proměnnou se v mailu nic nezobrazí...

Nevíte někdo, kde mám chybu?
Měsíček
Profil
V uvedném kódu jsem chybu nenašel, chyba bude s největší pravděpodobností někde jinde.
grimword
Profil
pri takovem problemu mi vzdy pomuze si vypsat vsechny promenne (echo - aby jsi videl co v nich mas)
Tomb
Profil
grimword
Když přidam do skriptu echo "$vychodni" a odešlu formulář tak to hodí Stránku nelze zobrazit...
Tomb
Profil
Pak mam v tom skriptu (teda kromě nějakého pokusu o kódování - stejně se mi špatně zobrazuje ěčř, ale to teď neřeším) už jen toto:

$predmet = "Nová stanice na Hipo!";
$nazev_sousedni_vychod = $_POST['nazev_sousedni_vychod']; 
$vzdalenost_sousedni_vychod = $_POST['vzdalenost_sousedni_vychod']; 
$povoz_vychod = $_POST['povoz_vychod'];
$email = $_POST['email'];
$spam = $_POST['spam']; 

$zprava = "Sousední stanice: $vychodni";

if ($email!="" and $zprava!="" and $spam=="2")
{
Mail("bulinmartin@gmail.com", $predmet, $zprava, "From: " . $email);