Autor Zpráva
drvaca
Profil *
Vážení přátelé, naposled co sjem psa Yuhovi , to už je přes rok, koukám že tady je nová diskuze... No nepotěšilo mne to, protože jsem si to přichystal rovnou jako že to napíšu jemu, a jak koukám tak tady diskuse sice je, ale na příspěvky tady odpovídá málokdo. Dávám to do sekce PHP, neboť myslím že se to dá nějak udělat v něm, ale jsem laik - nemám tušení.


Ahoj Yuhů. Když ti to začínám psát, vůbec netuším zda ti to někdy dopíšu, páč je to těžký....
Vůbec se nevyznám v programování, jedinné co znám je HTML...
Loni jsem přišel na lide.cz, a v jedný místnosti (je to webchat) tam byl robot, že kdykoliv někdo přišel, tak ten robot vypsal automaticky pravidla místnosti. V srpnu nám admin ustálil naši místnost na jiném webchatu, tentokrát www.chat.volny.cz . Místnost má RoomID 151 , tzn že adresa je http://chat.volny.cz/room.php?rid=151 , ale vždycky se do toho něco při přihlášení vpíše, takže třeba http://chat.volny.cz/~ALICEK.~ee773635da1f90aea577abdee80c09a0/room.php?rid=151 . Chtěl bych tam udělat taky toho robota, ale je to trochu složitější: Ty vstupní hlášky jsou, pokud je to:
Muž:
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 25m) se vplížil do místnosti.
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 25m) nakvačil do místnosti.
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 25m) vstoupil do místnosti.
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 25m) vystoupil z auta.
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 25m) vešel do místnosti.
Žena:
systém> Uživatelka ALICEK. (55d 11h 26m) vstoupila do místnosti.
systém> Uživatelka ALICEK. (55d 11h 26m) vešla do místnosti.
systém> Uživatelka ALICEK. (55d 11h 26m) vtančila do místnosti.
systém> Uživatelka ALICEK. (55d 11h 26m) se vplížila do místnosti.
systém> Uživatelka ALICEK. (55d 11h 26m) vkráčela do místnosti.
Neurčitý:
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 26m) se teleportoval do místnosti.
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 26m) vtekl do místnosti.
systém> Uživatel ALICEK. (55d 11h 26m) se vyskytl v místnosti.