Autor | Zpráva | ||
---|---|---|---|
JanoS Profil * |
#1 · Zasláno: 6. 3. 2009, 11:45:06
Ahoj všichni, začínám s OOP v PHP, je to úkol ze školy. Mám vytvořit skrip v PHP za pomoci OOP. Vytvořil jsem třídu Zamestnanec a třídy Pedagog a Nepedagog, které dědí členské proměnné a členské funkce z třídy Zamestnanec. Potřeboval bych, aby se mi údaje vypsaly do tabulky. Jak mám zařadit tabulku do PHP skriptu. A dá se nějak udělat filtr, aby jsem si mohl vybrat, že chci zobrazit jen pedagogický pracovníky nebo nepedagogický pracovníky? Moc děkuji za Vaše rady a názory. Jsem začátečník. Díky JanoS