Autor Zpráva
Tommy4
Profil
Čus, četl jsem si tady FAQ, ale vždy, když mi příjde e-mail z mého maileru, nefungují v něm háčky a čárky a navíc se pokaždý v textu e-mailu zobrazí e-mail odesílatele... Zde jsou kódy:

<?php
$head = "MIME-Version: 1.0\n";
$head = "Content-Type: text/plain; charset=\"windows-1250\"\n";
$head = "Content-Transfer-Encoding: base64\n";

$to = "$komu";
$extra = "From: $email\r\nReply-To:
$email\r\n";
$subject = "$jmeno";
$mess = "$text";

mail ($to, $subject, $mess, $extra);
?>


V PHP jsem začátečník, takže na to berte, prosím, ohled. :-D
AM_
Profil
nevím, jestli je to chyba, ale kódování v hlavičce se imho nedává do uvozovek, tedy charset=windows-1250
Jan Tvrdík
Profil
Tommy4:
$head = "MIME-Version: 1.0\r\n"
      . "Content-Type: text/plain; charset=windows-1250\r\n"
      . "Content-Transfer-Encoding: base64\r\n";    // možná vyhodit


EDIT: + to co říkal AM_ + možná vyhodit Content-Transfer-Encoding (nevím, co to dělá)
Tommy4
Profil
Odstranil jsem je a nic...
Tommy4
Profil
Tommy4:
123 $head = "MIME-Version: 1.0\r\n"      . "Content-Type: text/plain; charset=windows-1250\r\n"      . "Content-Transfer-Encoding: base64\r\n";    // možná vyhodit
EDIT: + to co říkal AM_ + možná vyhodit Content-Transfer-Encoding (nevím, co to dělá)
Tohle mi to ten mail ani nepošle. :'-(
AM_
Profil
Tohle mi to ten mail ani nepošle. :'-(
Spíš už tě má SMTP server plné zuby a vytasil nějakou anti-spam ochranu. Ten mail by měl dojít i bez hlaviček.
mime-version bys možná taky mohl vyhodit, já to tu vidím poprvé. Odřádkování hlaviček zkus jen přes \n, neměla by to být příčina, ale \n každopádně stačí. To base64 je imho vskutku nesmysl, to znamená, že tělo toho e-mailu je zakódováno base64, což tu zjevně nekóduješ.
Jinak diakritika v předmětu zprávy se musí nějak řešit individuálně, jelikož se na ní nevztahuje kódování těla dokumentu. Je na to myslím nějaká PHP funkce, teď si ale nevzpomenu, která.
nightfish
Profil