Autor Zpráva
Skfeb
Profil *
cau lidi, studuji jeden sample kod a je v nem pouzit @ pred promenou(pred promenou spojeni u mysql) - typuji ze to bude neco jako, ze se po vykonani skriptu promena vypusti. Mýlim se snad? dík
Skfeb
Profil *
popř. ještě jedna otázka...co znamená když je před metodou napsán &. před promenou v parametru mi to je jasné, ale před metodou?
bohyn
Profil
Skfeb
@ znamena lokalni potlaceni chybovych hlasek.
Taps
Profil
Skfeb
je to tzv operátor ticha. V případě chyby funkce potlačí chybovou hlášku
dotaz č 2
můžeš být více konkrétní a popř. uvést příklad
bohyn
Profil
Skfeb
popř. ještě jedna otázka...co znamená když je před metodou napsán &. před promenou v parametru mi to je jasné, ale před metodou?
Muze to byt logicky operator and, posli ten kod.
Skfeb
Profil *
bohyn
and to není
je to zapsano takhle
function &getThreads() { kod }
bohyn
Profil
Skfeb
Funkce vraci odkaz na promenou. PHP manual
fuckin
Profil *
pred prirazenim nebo u formalnich parametru znamena & volani odkazem, tedy ze promenne maji stejne pametove misto, tedy stejnou hodnotu, nejsou pouhou kopii, v tomto pripade pred funkci udava ze promenne ktere ji zavolaji budou me tutez hodnotu.
AM_
Profil
@ by se neměl používat (vyjma několika případů pokud víš co děláš) - zrovna u mysql_connect je to ošemetné, protože při selhání spojení to mám pocit vypisuje chybu, takže tam by to asi mohlo být přípustné, ovšem nesmíš zapomenout pak chybu nějak ošetřit ručně. @ používají líní programátoři tak, že potlačí výpis chyb, a pak se nemohou dopátrat, proč jim kód nefunguje.
& před funkcí(metodou) se týká návratové hodnoty a udává, že funkce vrací pouze referenci a ne kopii proměnné, viz returning references
fuckin
Profil *
@ používají líní programatoři...
Spravny programator je liny, tos jeste neslysel? Ono to neni uplne nejcistsi ale kdyz musis tak musis :)
bohyn
Profil
AM_