Autor Zpráva
Hanz_z_v
Profil *
Je tu nějaký borec ,který zná kód pro výběr dat z Mysql ??

Chci najít a porovnat 2 čísla s čísly v řádku sloupce kde jsou řádky s různými neseřazenými čísly např: 6,32,8,56,1,89,156,2 a další řádek jen s např. 4. čísly
//=========vybrat asi toto ========
najdi nejmenší číslo
najdi největší číslo
najdi jakékoliv číslo mezi nejmenším a největším, pokud je najdeš tak je všechny vypiš + porovnej s var1= hledané číslo
+ s var2 =hledané číslo1
+vypiš číslo id řádku
tiso
Profil
Hanz_z_v - je.
Johnik
Profil
Hanz_z_v
našel by se.
Hanz_z_v
Profil *
Hanz_z_v - je
=> lama a některé věci mu dělají problémy(páč jsem dofčil byl samouk)
a tak by jsem tady chtěl najít odborníka ("přítele na telefonu",učitele)
který mi občas za kačky poradí .
AM_
Profil
je tu sice zvlášť sekce pro práce a zakázky, ale napiš sem kontakt, po dohodě na přesné specifikaci a ceně ti to klidně udělám
Kajman_
Profil *
Ti co znají kód na výběr by takhle nikdy data neuložili, protože pak na ten výběr nestačí sql a musí se to programovat.
Hanz_z_v
Profil *
A kolik za napsaní kódu který by to vyřešil by jste chtěli ?
nechci nikoho urazit nízkou nabídkou tak si řekněte a já vám dám vědět jestli mě to stojí za to

A specifikovat ??? nevím co mám specifikovat mám různá data a chtěl se dotázat jestli jsou ve sloupečku
ty o které mám zájem a když jo tak vypsat id. řádku
fuckin
Profil *
udelam ti to zadara..dej me mail :)
AM_
Profil
V jakém je databáze formátu? pokud jsou to varchary s čísly oddělenými čárkami, tak je příšerně navržená a přímo přes SQL dotaz to snad ani nepůjde (nebo by byl dost složitý a náročný) a bude se to muset ošetřit ve vrstvě PHP.
Pokud to není nic víc a v případě toho otřesného návrhu netrváš na čistém SQL řešení ale připouštíš i výpočty na straně PHP, tak za petikilo se to da zmaknout
Hanz_z_v
Profil *
Ano s čárkami středníky nebo s mezerami prostě řada různých čísel .
Upřesním