Autor Zpráva
Ajka
Profil *
Ahojky,
udělala jsem si dotazník na stránce, ale nemohu přijít na to, jak dotazník nakódovat, aby mi došel na mail i se všemi odpověďmi. Pomůže někdo s php souborem? :( Umím v php nakódovat jen normální formulář (e-mail, zrpáva, text a to se mi odešle na mail), ale tady s tím dotazníčkem to bude asi jiné. Tady je ten dotazník, můžete kouknout: KLIKNI
Děkuji moc.
Taps
Profil
Ajka
napiš sem kod.
panther
Profil
Ajka
Pokud každý input z formuláře má „name“, po odeslání budou hodnoty v $_POST['name-formulářových-polí']. S těmi už si pak poradíš, ne?
Ajka
Profil *
Taps: čeho kód? Pokud toho formuláře, který jsem nakodovala, tak to je tady:

<? if ( Mail("mujmail@gmail.com", $predmet, $zprava, "From: " . $mail_odesilatele) )
echo "Mail byl odeslán";
else echo "Mail se nepodařilo odeslat"; ?>

dotazník v php nemám nakódovaný, protože nevím jak..

panther: já jsem v php začátečník.. Nebylo by možné sem ten php kód napsat? :( "name" každá hodnota v dotazníku má..
fuckin
Profil
Ajka
Rika ti neco html? Dotaznik nakodujes v html, bude ve <form>u kde mu nastavis post na tvuj skript ktery ti to odesle kam budes potrebovat.

Php je skriptovaci jazyk, nikoli "zobrazovaci".
Ajka
Profil *
fuckin: kdyby sis prohlédl odkaz, který jsem tu dávala, tak by jsi viděl, že ho už mám hotový, ale chybí mi jen php soubor na odesílání.. S tím si nevím rady.. TU je odkaz na ten můj dotazník..
fuckin
Profil
Ajka
#4
Bavis se o formulari a ukazalas php kod ktery odesle mail.
O radek niz ze nemas nakodovany dotaznik v php ptze nevis jak. A co je to nahore? Neni to nahodou soucast toho php dotazniku?

Z tohoto jsem usoudil ze v tom mas bordel.
Hodnoty z tama vem pres $_POST.
Ajka
Profil *
Ne.. Napsala jsem, že jsem zatím nakódovala v php jen formulář a poslala jsem odkaz :D Myslela jsem, že se tam přidají nějaké hodnoty a ten php soubor z formuláře se bude moct použít i na dotazník.. No to je jedno..